norrvidden horse festival

Fredag, lördag och söndag var jag och Selma på tävling i Gävle.. I fredags gick hon en 1.30 med placering, hoppade superbra. :) I lördags var det laget, Hon gick nolla då, lite busig var hon men det gick ju bra, gick lite bättre för laget då, vi slutade fyra. I söndags debuterade hon 1.40 med tre ner, hon hoppade bra men var völdigt pigg, missar av mig och sen var hon nog lite trött i benen efter att ha hoppat två klasser innan och stått på box hela helgen.. Men jag får väl vara nöjd med helgen ändå! :)

Skolan har ju som sagt börjat, det kändes väldigt jobbigt i söndags men nu när jag varit där två dagar så känns det inte så tungsamt. Det kommer nog att gå fort med tävlingar att se fram emot nästan varje helg och lite kortveckor och så! Det som känns jobbigt är att jag har spanska prov att plugga till på fredag plus att vi har engelska nationella prov då. USCH! Nästa vecka har jag matteprov också, men det ska väl förhoppningsvis gå bra..

På lördag ska ponnysarna tävla igen, Calippo LB, LA och Kerstin LA, MsvB. Det är nästan så att det är roligare att tävla ponnyrna nu igen, kanske för att Kerstin går så himla bra nu, vi får se hur hon går i MsvA i Umeå. Selma tävlar på söndag, 1.20 och 1.30. Första utomhudtävlingen för året, kan vara bra att Selma går någon regional utomhus innan Högbo.

Nu sitter jag, Pilla och Per o kollar på Desperate Housewives, sen blir det lite One Tree Hill.. Kan nog bli nåt avsnitt eftersom att jag har sovmorgon imorn, börjar inte förän kvart i tolv imorn :D Hörs!

Kommentarer
Postat av: Martina

Alex! Hur är det med dej? :)

2009-04-23 @ 21:06:51
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0