tävling östjämten

Har varit på tävling i Hammarstrand hela helgen, igår var det ponnysarna och idag Selma.
Det har gått väldigt bra för alla hästar. Calippo gick LB o LA igår och var nolla i bägge klasserna, vilket innebär att nu behöver vi bara en nolla i LB för att han ska kunna gå ungponny SM. Det kommer han att klara eftersom han varit nolla i alla LB han startat i år så det får man vara nöjd med. Kerstin gick LA o MsvB var tvåa i båda klasserna, hon fick även ett globenhäng för bästa c-ponny. Hon hoppade väldigt bra i MsvB men LA bara leker hon ju runt aja hon ska ju gå MsvA i Umeå om tre veckor. :) 
Det var Selmas tur idag, hon gick också bra. Kom trea i  1.20, hon var dock lite svår att svänga men men. Vi vann 1.30, det var skoj. Hon gick lite bättre då men inte optimalt men men med en vinst får man vara nöjd med hur det än kändes.. :) 

Vi har nyss varit hos Per o Pilla, Per fyller som år idag så har fått i mig lite tårta, smarrigt.. Nu väntar jag bara på mat, är hur hungrig som helst. Vi ska grilla, gott gott. Medan jag väntar ska jag nog ta tag i lite skolarbete eller kanske ett one tree hill avsnitt, haha svårt att bestämma vad som är mest lockande.. Aja vi hörs! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0