tävlingar

Jag har inte skrivit på ett tag nu, har typ inte suttit vid datorn på en vecka så det har som inte blivit något, men nu :)
Helgen i Umeå med Selma var lyckad. På fredagen i 1.30 kom 12a, hennes första Avd A 1.30 på nationell så det var ju bra.. Laget på lördagen gick mindre bra, usch ska vi inte ens prata om men det tar vi igen i gävle istället. På söndagen gjorde hon sin debut i 1.35 och då blev vi också placerad, 8a kom vi då. Riktigt bra av henne tycker jag :)

P
illa o Per kom hem i tisdags också, väldigt roligt så det har spenderats ganska mycket tid hos dem kan man väl säga. Skönt med lov är det också. Fast det känns som att tiden går fort, mindre kul.

I fredags hade vi våran hemmatävling, Calippo gick en LB och gick nolla som vanligt. Han var väldigt jobbig i munnen så jag tror vi tror att det är ågot med tänderna, kan det ju vara.. Fick även mitt Häst e Bäst täcke, väldigt snyggt på Kerstin och Calippo.. Igår och idag har det varit tävling i Sundsvall.. Calippo gick en LB då han var nolla och så debuterade han LA vilket är det högsta han får gå, vi rev sista hindret men helt klart en godkänd första runda. Kerstin gick LA, då gick hon nolla och blev placerad, vi kom 7a. I MsvB gick vi nolla men red inte tillräckligt snabbt så vi kom precis utanför placering men hon hoppade jätte fint.. Idag i MsvB gick vi dubbelnolla och ökade tempot lite så vi kom 2a, hon hoppade fantastiskt som bara hon kan göra. Riktigt roligt, nu får gon gå MsvA i Umeå, högre än så får hon inte hoppa men det ska nog gå bra :)
Nä nu är jag hos Pilla o Per så vi ska kolla på lite One tree hill, mm så bra. Jag är helt förälskad i alla serier, aja hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0