umeå

Ja imorgon bär det som sagt av till Umeå med Selma, pappa och Emma. Trots min förkylning måste jag ju som åka, men kan säga att det blivit typ 10 ggr bättre än för nån dag sen. Usch det var ett rent helvete de. Imrogon ska hon gå en 1.30, tror det blir bra. Vi åker ju rätt så tidigt (sex på morron) så hon hinner ju komma fram o avlasta benen en tag innan hon ska in och prestera.
På lördag är det ju första omgången med laget, det blir rikitgt spännande att se hur det går, Selma har ju gått bra alla tävlingar hitills och hon ska ju inte hoppa jätte högt så hon kommer säkert att gå bra. De andra i laget har också gått bra så hoppas att de håller i sig :) På söndag ska hon gå 1.35, de är första klassen så vi kommer iväg i bra tid iaf. Jag längtar faktiskt, så håll tummarna för oss :D

Har inte gjort så mkt idag, eller igår, eller på några dagar. Kan inte sova o det finns ju inget att göra, nästan så jag vill tillbaka till skolan, men det är bara nästan haha.. Jag har i varje fall ridit Kerstin och Selma idag. Kerstin var ju pigg som vanligt men Selma kändes seg o seg i munnen, jag har ju inte ridit henne sen i måndags och hon har mest blivit riden ute dom här dagarna så hon är väl inte genomriden ordentligt men men det blir säkert bra. Jag har packat alla Selmas grejor o mina grejor, usch hatar att packa o smörja men värst är ändå att packa upp, aja..
Nä nu ska jag ta o läsa lite Harry! Ojojoj finns det nå bättre än han? Nä va, tror inte det. Tänk om det var på riktigt fasiken va roligt, skulle lätt vilja vara en häxa på Hogwarts, haha ! Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0