.

Jaa, då var Juli över och typ sommaren! Så jäkla trist att det inte kan var lite sol!
Yran igår var väl helt ok. Lite sur att jag missade dead by april bara. Lite besviken på Lady Gaga, eller på ljudet, lät fan inte alltid bra inte.. Men förhoppningarna var väl för höga. Eller fan hon var ju bra, trist med hur mkt folk som helst, såg inte mkt i varje fall.. President talet var inte så jätte roligt heller, fast Ewert Ljusberg är rätt rolig må jag säga..  Det hände väl lite saker man lär ångra men skit samma!

Calippo ska tävla på Brunflos tävlingar hemma på lördag, sen har han nog ingen på ett tag. Men när det är hemma bör man passa på iaf. Kerstin ska få lite vila så hon är super fräsch sen till tävlngarna innan SM..
Jag åker iaf till Marcus om en vecka med Selma.. Rida o jobba. Lär vara trött efter den veckan men det ska bli väldigt roligt och spännande.. Marcus är ungefär bäst tycker jag.. Så himla duktig att rida så kan inte bli annat än bra den veckan! 
Åker till Avesta på onsdag med Sofia för att kolla på lite ponnysar åt henne.. Det blir skoj för henne.. Kommer ihåg när jag skulle få min första häst, det känslan går ju inte att beskriva.
Nu har jag inte ridit på tre dagar och det känns verkligen, usch nu vill jag rida massa. Roligast är iaf Loppan! Han kommer bli nåt väldigt bra! Sån känsla man får när man rider honom trots att han bara är tre. Det är grymt :)

Nu är det bara 3 veckor till skolan börjar, shiit vad tiden går fort. Känns inte alls länge sedan det var skola. Men men, ser faktiskt lite fram emot det. Fast lär ju vara roligt i typ en månad innan man är slutkörd igen!  Hahah, nä men ska kämpa på!  

Nä nu ska jag väl kolla på film eller nåt! Höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0