Skolan

Jaa nu har skolan börjat också. Än är det inte jobbigt, haha!  Ska iofs bara gå imorn sen åker jag till Sthlm med Selma :)
Hon tävlar fredag, lördag och söndag. Ska bli superkul!
Hoppas på att hon kan gå en nolla i 1.40, det vore skoj.

Har ridit lite på Norma och hon är väldigt rolig att rida ibland. Hon blir nog inte så svår att sälja. Vi ska på Gabyträning på tisdag. Spännande att se hur det ska gå. Vi har hoppat några småsprång en gång o imorn ska vi hoppa lite så jag hoppas att det ska gå bra!  
Loppan o Kerstin tränade för Tusse i söndags. Loppan var över förväntningarna. Kunde hoppa bana o allt. Det blir roligt nästa år när vi får tävla lite. Kerstin hade superdamp skulle man kunna säga men hoppa kan hon så de gjorde hon bra!

Ikväll är det ju Linas kvällsbok som jag ska titta på, haha, men nu ska jag nog städa eller nåt! Hörshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du träna?

2009-08-29 @ 16:18:38
Postat av: Anonym

I Timrå!

2009-08-31 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0