usch

Min dag känns så jäkla patetisk o att jag bara vill gräva ner mig nånstans! Hur kan man känna så egentligen? Känslan suger!
Calippo gick ju väldigt bra idag, nooot, jag ramlade till och med av som händer ungefär aldrig! Aja, nåt är inte bra med prinsen och det måste genast kollas upp!
Annars är det rätt okej. Åker ju till Marcus imorn, och vi bestämde idag att jag hänger med till Gävle på tävling på torsdag med Selmis, det ska bli skoj. Hon har ju kommit lite i andra hand nu, det har jag faktiskt lite dåligt samvete för men hon kommer jag trots allt kunna tävla några år! Sen ska hon få bo kvar hos mig och massa föl.. Om sådär 10 år kanske..
Det enda roliga idag är att pappa vann chips, o då snackar vi mkt chips, en påse av estrellas alla smaker så nu ska jag tröstäta tills jag blir fet! Haahah..
Aja nu ska jag packa! Hörshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0