22 december

Jaa, jag skulle aldrig kunna vara en kändisbloggare.. Har fasiken inte tid att sitta vid datorn så ofta, och de sitter o skriver inlägg flera ggr om dagen.. Fast skulle man tjäna pengar på det så skulle man nog kunna ta sig tid antar jag..
Det är hur skönt som helst med lov iaf, önskar att det skulle vara för evigt, men men.. Inge skoljobb som man behöver oroa sig för nu iaf.. Det enda jag ska läsa är till körkortet på lovet.. Inte speciellt skoj men så får det bli om jag ska få nåt körkort nån gång...

Selma och Kerstin har bytt plats nu i några dagar, riktigt skoj att rida henne igen, har inte gjort det sedan sista tävlingen som var i november. Hon har stått i någon vecka och sen har Elin ridit henne.. Det är lite roligar när man kan sitta o rida lite ordentligt, på Kerstin kommer man som inte riktigt till den ridningen. Hahaa.. H
Nu längtar jag till tävlingarna drar igång, ska bli väldigt spännande att se vad de går för.
Loppan har hoppat lite mer nu och han blir nog bara bättre och bättre!! Han är hur rolig som helst att rida och hoppa.. Kliver bara över hidrena än, ska bli roligt när han får börja hoppa lite högre.. Men med den galopp som han har förstår jag att han inte behöver anstärnga sig för att ta sig över hindrena..

Nu bor jag hos Per o Pilla igen, det bästa som finns.. Och nu är det ännu bättre med lilla Meja i huset. Hur söt som helst.. 

Nu ska jag nog åka till stallet en sväng.. Hörshej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0