December

Jaa tiden rasar iväg men ändå går det så himla sakta! Jag hinner helt enkelt inte med så mkt slötid vid datorn nu.. Två uppsatser som jag ska skriva klart innan jul och ett prov samtidigt som jag pluggar till körkortet eftersom jag nu skrivit in mig och ska hårdträna så jag kan ta nåt körkort nån gång.. Det är alldeless för mkt för mig. Men jag ska göra mitt bästa..
Per o Pilla har inte fått nån bebis än heller, men det är ju ingen brådska den skulle ju bara komma för en och en halv vecka sedan nu! Haha!
Hästarna har lite halvvila fortfarande. Eller Selma vilar och Kerstin går lite lugnt. Kerstin ska även till tandläkaren och kolla tänderna.. Tror att hon kan lite problem med dem faktistk.. Hittade ett hål i munnen för någon vecka sedan som hon formodligen orsakat själv genom att bita sog själv. Hon har inte haft bett på över två veckor nu så det ser mycket bättre ut iaf..
Självklart saknar jag Calippo men desto mer tid får jag lägga på de andra hästarna.
Nä nu ska jag nog plugga till spanska prov, körkort o sedan blire Betty o Desperate! Hörshej!

Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0