Mellandags rea

Har varit i Sundsvall idag o skulle shoppa.. Men alla är ju tokiga o rycker o sliter i allt så man har ju inte chans att få något man vill ha. Sen tkr jag att många affärer har konstiga kläder, typ BikBok, vafan har hänt med dem? Eh, gillar man konstiga rosa o andra skrikiga färger ska man gå dit..
Men iaf så blev det bara en tröja för mig, som jag egentligen inte ville ha men jag kände att nåt måste man ju köpa.. Det är så surt när man har bestämt och ser fram emot att shoppa o inte hittar ett piss..
Men imorn åker jag till Östersund så då blir det nog en sväng på stan. Har typ inga kläder så jag är i stort behov av nya.. Innan stan ska jag o Lina gå o sola lite så vi inte är några blekfisar. Vem vill vara det på nyår!?
Pappa har fixat hotellrum så då sover jag där i två nätter.. Det ska minsann bli skoj. Nu ser jag fram emot nyår igen..

Usch vad jag skulle vilja flytta från den här hålan ibland, blir så himla less på allt skitsnack o alla rykten som går. De ryktena som inte är sanna är fasiken de som sprids snabbast.. Aja folk får väl tro vad de vill helt enkelt..

Nä nu ska jag trycka i mig lite chips så jag kommer i nyårsklänningen, HAHA! Höörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0