..

Idag har inte varit en bra dag. Varken hemma eller i stallet! Jag fick kliva upp tidigt vilket inte är uppskattat från mig. När jag hade ridit Kerstin och skulle rida Selma upptäckte jag att hennes ena baksko var jättelös! Kul.. Blev ingen ridning på henne då heller.

N
u längtar jag bara till nästa vecka då jag ska åka till Avesta, skönt att komma hemifrån o slippa skolan! Kommer nog bli riktigt roligt! När jag kommer hem är det bara en vecka tills tävlingarna med Selma börjar, då bör vi ju vara i finform efter den veckan :) Då kommer det vara tävling nästan varje helg, aja jag ser fram emot det iaf! Får se vad Selma går för nu när hon blivit gammal nog att tävla mot alla andra på riktigt!

Får se vad det blir ikväll, inte riktigt bestämt, men det visar väl sig! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0