hahaha

Jaa vad ska man säga, haha finns inget att säga så.
Fick migrän igår, inte det roligaste kanske, hoppas verkligen inte att det kommer tillbaka nu, har som inte haft det på länge men men skulle inte förvåna mig..

Har ungefär hur mycket som helst att göra med skolan, eller njaa, men skriva engelskan och jag pallar inte det! HAha Finns det nån som har blivit slappare med skolan än jag? Tror fan inte det! Men jag orkar ingenting med skolan mer, så jäkla tråkigt så lovet kommer ganska så lägligt då!

Ikväll ska hästarna få hoppa lite då. Inte Calippo men han hoppa för nån dag sen, han ska på Marcus-träning på lördag, det blir skoj. Sen åker ju jag o Selma till Avesta o ska träna en vecka. Finslipa inför tävlingarna..

Idag är det fan 100-dagars för alla studenter, verkligen roligt för dom. Haha, då äre ju bara två år tills det är de för mig och bara 107 dagar tills jag gått ut ettan. Det lät ju inge länge alls, eller så gjorde de ju det då! 

Höööörs A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0