Riktigt..

Riktigt skönt med sovmorgon imorgon. Väl behövligt känner jag, trots att jag varit sjuk och slappat lite så behövs det ändå! Är måttligt less på skolan nu, men vem är inte det?

Dagen har varit ganska lugn ändå. MEN jäkla tåget imorse kom inte så vi satt på stationen över en timme då vi sedan fick ta en buss. Väldigt irreterad på mittnabo tågen som har varit försena varje gång jag åkt nu i över en vecka, helt sjukt. Så kom ju då en timma o 45 min sent idag, känns ju bra, nä! Aja skit samma, efter skolan kom iaf mamma o pappa för att hämta mig. Vi skulle träffa min nya sponsor, väldigt trevlig. Känns bra (: Inte så mkt ridning idag heller, bara Kerstin. Idag var en dampdag som dom flesta av hennes dagar men sån är hon och hon är ju bäst så jag antar att jag får leva med det! Haha.

Har laddat hem några Gossip Girl avsnitt så nu blir det kika på det. Skulle kunna ligga i sängen hela dagarna och bara kolla på serier, så himla bra! (:
/A










Kommentarer
Postat av: Martina

Coolt med sponsorer :P

2009-02-18 @ 17:03:52
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0