söndag..

Söndagar är inte roliga, eller faan skönt med helg men man vet vad man har framför sig, en hel jäkla skolvecka... Börjar iaf att bli sjuk igen så får se hur det blir med skola. Men bara två veckor till lov o då drar jag till Avesta! (:
Melodifestivalen har ju bara blivit ett skämt. Måns va iaf bäst, eller kanske för att han är snygg, vet inte haha.. Fast Amy var väl okej också, men alla andra sög! Aja whatever!
Sov läänge idag o det var skönt kan jag lova. Sen red jag o Emma ut Selma o Kerstin. Åkte till Elin o red Calippo o Loppan också, riktigt skoj. Nu är jag fan taggad när alla tävlingar drar igång! Skulle fan va värt o skita i skolan o rida ist! Hahaha.!
Jag o mamma ska käka god middag idag, skönt att de bara är vi två faktiskt!
Har kikat på One tree hill o Gossip, de äger. Även pluggat matte, mindre kul meen ska fan få bra på provet vilket kan vara svårt, haha!
Aja nu blir det Beck iaf! see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0