torsdag

Jag då var deagens tävlingar slut. Calippo gick en superfin nolla i LB. Han kändes lite loj på framhoppningen men när han väl kom in på banan var han super. Han är så rolig att rida när han är så underbar. Han kommer verkligen att göra en liten tjej överlycklig. :) Men det blir inte lätt att släppa iväg prinsen!
Kerstin hoppade en LA med fyra fel. Hon tycker ju tydligen inte att man behöver hoppa över hindrena när det är så lågt. Men men det var ju egentligen skit samma. Imorn går hon 1.20 så då kan hon nog hoppa över hindrena ist för att kliva över dem. Men 1.20 är ju det högsta hon får hoppa så det kan vara lite svårt för henne men det känns aldrig för svårt eller för stort på Kerstin. Henne hade vi tur att vi fick :)
Mariah ska tävla Selma imorn på Näset, 1.20 o 1.30. Jag börjar faktiskt bli lite nervös. Ingen annan har ju hoppat henne på två år. Tur att jag inte behöver se för då blr jag väldigt nervös men det går säkert bra.. 
Folk har redan hört av sig på Sixten så han blir nog inte svårsåld. Kul men ändå inte!

Nä nu blir det kika på Harry Potter!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0