laddar

Försöker att ladda inför morgondagen då det är träslaget.. Förhoppningsvis blir det roligt :) Trist att det är skitväder.. Funderara faktiskt att åka hem med Per o Pilla efter matcherna, de ska ha nån fest.. Känns som att det kanske är skönare att vara hemma, lärju inte behöva frysa iaf...
 
Var med Selma på ATG i måndags, gjorde en riktig veterinärbesiktning och sedan ultraljudade hennes sena på högerfram.. Kunde inte hitta ngt fel, det kändes skönt så nu kör vi på som vanligt.. :) Hoppade henne idag, gick super.. Nästa helg har hon tävling igen, på Tanne, 1.20 o 1.30 blir riktigt skoj :) Sen är det kungsnäs två helger efter då får hon hoppa lite högre :)

Nu är det bara fyra dagar kvar I skolan. Usch vad jag längtar efter sommarlov nu.  FIck även veta att jag får MVG i matte! Det var verkligen en lättnad när jag fick höra det. Ungefär det ända som jag kan få MVG i så sköönt!

Nä nu ska jag kika på tv med Pilla. Hörs"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0