äntligen

Är det helg och dags för Selmas första tävling för året.. Det blir kul.. Imorgon ska hon gå 1.20 o 1.30.. På söndag blire bara en 1.30.  Ska väl gå bra :) Emma ska med också, bra att ha nån som kan hjälpa mig lite.. Nu kommer hon tävla två helger sen en vila o sen Umeå vilket innebär första omgången med elitlaget.. Älskar umeåtävlingarna så jag kan ju inte annat än längta faktiskt :D Kerstin o Calippo ska också få tävla en dag nästa helg, ser jag också fram emot!

På måndag ska vi ha friluftsdag på skolan.. Skönt att slippa lektioner. Meen skulle haft typ tisdag ist för måndag är rätt slapp dag, men men..

kollat på Let´s Dance, väldigt roande.. Hhahah, skratta får man ju göra iaf. Ska kolla på ett Grey´s avsnitt nu, finns de nåt bättre eller? Nä tror inte de va.

Ajaa hörs!


Kommentarer
Postat av: Ida Godin

hej ville bara säga att jag såg er i 1,30 idag och du red jäkligt bra, hoppas du är nöjd =)

2009-03-15 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0