Fredag

Vaknade imorse med huvudvärk, inget som jag gillar direkt men som händer väldigt ofta, as drygt. Aja sov hos Pilla o Per så ringde till mamma o sa att hon fick sjukanmäla mig. Hade bara spanska idag så det var ju inte så mkt jag missade hoppas jag..
Elin kom till stallet med Loppan o Calippo så jag hoppade Loppan lite, hans tredje gång, han sköter sig bra. Dock är han en seg hingst men det blir nog fart på han.. Sedan red vi ut Selma o Kerstin en sväng, Kerstin var såklart piigg men det blir nog bra till morgondagen.. Hon ska gå LA, MSV B, Calippo ska gå LC, LB sen ska jag även hoppa runt på Pepsi så han kanske kan vara snäll med lilla Fanny, men kanske han kastar av även mig, hahaha, hoppas jag inte :D Kommer bli en väldigt lång dag eftersom jag rider alla klasser, aja det är ju skoj. På söndag blir det Selmas tur igen..
Jag, mamma o pappa beställde mat från jämtkrogen idag, för mig blev det kebab, rätt gott då.. As länge sen jag åt de men de var gott :D
Jag är ju bara lite avundsjuk på Per o Pilla som åker till Thailand på söndag, faan vad skönt.. Då får dom komma hem o vara bruna medan alla vi andra är blekfisar, kul för dom! Dom får ju iaf köpa med sig lite roligt till mig, haha!

Nä nu ska jag sätta mig framför teven igen, hoppas att Laila går vidare till final! Hon är lätt bäst av dom som är kvar, fast hon har varit bäst hela tiden.. Tjaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0