hatare

Nu är jag sjuk igen. Dunderförkyld, känns typ som att jag blivit överkörd av en lastbil eller nåt. Ont i exakt hela kroppen. Kan typ inte sova så kan ju säga att dagarna är väldigt långa. Så klart att jag skulle bli sjuk nu innan Umeå då jag liksom måste vara frisk, bara att hoppas att jag blir bättre. Förra året veckan innan Umeå var jag också sjuk, knepigt. Jag längtar iaf till Umeå, blir nog skoj. Har dock bara med mig Pappa, ( som är så duktig) och Emma men det ska väl gå bra I guess, eller de hoppas jag iaf. Hoppade Selma igår då kändes hon riktigt fin så det blir nog bra. Har även anmält till Gävle idag, Selma ska då få gå sin första 1.40, det blir mycket spännande. Det ser jag riktigt fram emot för att se hur hon klarar det :) 

Som sagt så har jag ju inte gjort nånting alls idag, typ suttit i soffan eftersom jag inte kan ligga för då kan jag ju inte andas, assegt. Har faktiskt gjort lite matte, då kände jag mig rätt duktig, fast lär väl måsta plugga mkt om jag ska få bra på provet nästa vecka. Fattar inte att kaptlena är typ 100 sidor långt o de ska vi göra klart på två veckor liksom. Eh inte så bra planering av våran lärare kanske, men men. Har pratat med Pilla o Per idag, super kul eftersom jag inte snackat med dom sen förra helgen innan dom åkte. Jaa, dom har de väldigt bra, varmt, är bruna, shoppar, badar kan man vara annat än avundsjuk eller, NÄ! Dom ska förmodligen åka i sommar igen nånstans så dom tyckte jag skulle ta o skaffa mig ett sommarjobb så att jag kunde hänga med, skulle vara huur skönt som helst, så får nog ta o hitta mig ett nu.
Nä nu ska jag nog lägga mig o läsa lite Harry Potter, ska göra en engelska resention på boken så vore bra om jag kunde läsa ut den nån gång, men Harry är ju min Idol så det går ingen nöd på mig! Haha!
Tjaarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0