Home

Hemma igen från min lilla tripp. Känns rätt skönt att få komma hem igen men det har allt varit roligt.. Ridit mycket och så. Tränat för Micke Schultz gick väl okej, träning dan efter också gick mycket bättre.. Men nu tycker nog min häst att det är skönt att få komma hem igen. Nu är det bara en vecka kvar till tävlingarna med henne börjar, det blir skoj och hon känns faktikst bra nu så det blir nog bra :)  

Skulle verkligen behöva längre lov, är så himla less på allt.. Eller ja framför allt på skolan, orkar inte kliva upp så jäkla tidigt som jag måste göra! Men men bara fyra veckor sen påsklov! Lär ju gå fort eftersom jag kommer ha tävlingar typ varje helg! Funderar fan seriöst om jag ska ta ett sabbatsår o typ rida, hahah ! Lite mer niice än skola!

Jag blir jäkligt irreterad på vissa personer som tror att dom är lite bättre och snyggare än alla andra.. Sånt är bara pinsamt!

Nu ska jag kika klart på Let´s Dance sedan blir det film och sova! Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

tja, jag måste följa med på tävlingarna:D

Och jag kan åka med till umeå. Men jag vill gärna följa med på andra:P

/E

2009-03-07 @ 17:53:30
URL: http://emmajaegertronde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0