lördag

Skönt med helg faktiskt.. Igår slutade jag 11 som vanligt så då tog jag tåget hem tjugo över. Jag kom hem och fick ett mindre roligt besked, inte så kul men vi ska inte gå in på det nu. Sen red jag Calippo som var väldigt pigg, kan han ha haft lite träningsvärk kanske för han ville inte jobba bara springa. Men så kan det ju vara. Sen stack jag till Mia o Pär, vi käkade på Thai med kusin o hans familj. Gissa om det var gott eller, älskar fan thaimat, så efter det kändes det som om jag var typ 5 jg tyngre. Efter det stack jag, evert o Johanna till stockholmarn, var väl kul..

Idag har jag som haft stalljour så det var bara att kliva upp halv 8, lite segt kanske men men. Red Kerstin, Selma o Calippo ( som gick mkt bättre idag ) dom fick gå över lite bomma, imorn tänkte jag nog hoppa dom lite. Ska även ha stalljour imorn också åt familjen Ek mot lite pengar, säger man ju inte nej till.. Haha.. Det enda som kändes lite jobbigt då är att jag ska till stallet vid halv åtta plus att man ska ställa fram klockan då, så det blir ju som halv sju, niice, eller inte.

Nu är jag iaf barnvakt åt min lilla sötnos. Han har faktiskt somnat nu utan krångel så då tog jag mig tid att sitta vid datorn. Kikar även på Robinsson, usch känenr att jag inte hade velat varit där eller kanske på stranden men träsk? Vad hände med det liksom.. Utan mat, vatten o en säng nä verkligen inget för mig.. Sen blir det Patrick 1,5 haha, låter ju som en bra film de. Linn ska nog även komma förbi en sväng, det blir riktigt skoj :)

Men men, vi höörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0