slappp

Slapp dag idag igen :D Hade ingen lärare på efm så det blev att jag tog tåget hem 20 över 11, rätt niice! När jag kom hem var jag rätt så trött så tog och sov en stund.. Sen blev de att åka till stallet o hoppa Kerstin! Gick som vanligt super med henne idag.. Ska bli roligt att se vad hon kan göra i medelsvåren på lördag :D Det som kan komma att vara något problem är väl om det blir en trekombination, får så himla trångt i dem. Men men det får man väl ta när hon kan hoppa som hon gör antar jag.. Ska nog inte klaga..
Snaart kommer Mia, Pär o Albin på fika, haha mamma har bakat paj, liiiite gott då. Albin är iaf min favorit, finns de nån sötare unge eller? Nä tror inte det va.. När vi fikat åker jag med dom hem för ska sova hos Pilla o Per. SKoj skoj, eller hon ska väl hjälpa mig med matten men är ju snart klar så de går nog fort :)

Nu blire iaf ett Grey´s avsnitt innan dom kommer.. Älskareee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0