trött

Har sjukt ont i huvudet idag igen, är inte roligt. Men men, känns som att det börjar släppa nu iaf. Fick de igår på dan när jag var på tävling så har det hållit i sig trots massa tabletter. Vill inte få massa huvudvärk igen, det pallar jag inte!

Aja har ju varit på tävling hela helgen.. I lördags var det ponnysarna. Hoppade först en LC på Fannys Pepsi så att han skulle gå runt o de gjorde han super bra, så Fanny kunde sen hoppa felfritt på honom.. Calippo gick en LC o en LB och gick såklart nolla, han hoppar typ inte över hindrena men han var fin. Min lilla stjärna Kerstin gick LA o en MSVb som hon inte har gjort på nåt år och hon var felfri i båda klasserna. Hon är verkligen super bra nu. GÅr allt som det ska ska vinog rida MSVa till sommaren. Vi har några MSVb till att rida. Men hon har också väldigt lätt för sig, trots sin damp är hon nog den roligast av alla att hopppa :D Himla nöjd med henne.. 
Selma tävlade igår, gick en 1.20 o en 1.30.. I 1.20 kom vi 6a, o 1.30 rev vi ett men det var mitt fel, Selma var duktig. Lite jobbigt för henne att hoppa två klasser samma dag tror jag. Nästa helg blir det Umeå, det längtar vi till, första omgången med elitlaget..  Alla hästar i laget har varit fina så vi får hoppas att det håller i sig!

Nu har min syster o Per kommit fram till Thailand, inte alls avundsjuk va.. Gud vad jag önskar att jag hade kunnat följt med, men men så äre.. 

Ajaa nu ska jag ta o käka en Billys pan pizza så vi hörs!  

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0