usch

Nu vill jag ha vår. Det är så jäkla trist med all snö.. Meeen det känns som att det börjar gå mot vår iaf, vägen är bar. Haha..
Jag körde hem med Per idag från stan, börjar faktiskt bli ganska duktig nu.. Faast jag körde hans bil för första gången. Lite svårare än mamma o pappas bilar, eller kanske bara för att jag aldrig kört annat än Volvo. Aja Det gick ju ganska bra iaf..

S
kulle ha skridskor på idrotten idag, men man fick inte låna de o jag har då inga skridskor satte det blev Golds Gym ist.. Kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon men det får man ta..
Jag har även matteprov nästa vecka på ett 76 sidor långt kapitel och jag har gjort 2. Bådar inte gott för min del.. Men men blir väl plugga hela veckan..

Till helgen blir det roligt iaf, två dagars tävling med Selma i Sundsvall.... Hennes första tävlining för säsongen.. Hon måste gå lite bra nu så att hon kan gä bra med Elitlaget, första omgången är ju ganska snart.. Fast det går ganska lågt för henne så det ska nog gå bra..

Det är fan fredag den 13e på fredag igen... Bäst o stanna inne eller nåt. Det var ju fredag den 13e för en månad sen liksom men fick lära mig nåt nytt att februari och mars har alltid samma dagar. Aja bra kunskap, hahah..

Men nu lbir det kika på Grey´s, mitt absoluta favoritprogram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0