isssch

Haft hur mycket prov som helst denna vecka.. Matte, engelska, ekonomi och spanska imorn. Det gillar jag inte. Typ mer prov än jag haft på hela året.. Men det är nationellas fel. Hatar dom! :/ Aja ska väl gå bra kanske. Haha !

Förra helgen var jag ju till Högbo med Selma.. Fredagens 1.30 gick vi nolla och blev placerad. Hoppade superbra.. 1.35 på lördagen rev vi första hindret, sen hoppade hon allt superlätt och bra. För laget på söndagen gick det mindre bra kan man väl säga. Aja skit samma!
Imorgon åker jag, pappa och Kerstin till Umeå. På lördag går hon LA, MsvB och på söndagen MsvA, det hoppas vi går bra. Men det ska det väl göra hoppas jag :) Behöver en nolla i MsvA isf blir det SM, vore ju kul med henne, inte direkt vad vi planerat men men :)
Har fått lite nya hästgrejor av mamma och pappa i veckan. Kerstin kommer vara så fin i dem :)

Var hos Mia idag och Albin tog då sina första steg.. Haha, han är så söt!  Pilla ska ju också ha bebis, längtar jag verkligen till. Kommer vara lika söt som Albin.. haha :D
Nu ska jag nog lägga mig o kolla på ett one tree hill avsnitt sen blir det sova! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0