långhelg

Var ledig i torsdags för jag var på min mammas morfars begravning, inte direkt skoj men han var gammal..
Lite skönt väder har det ju också varit. Nu längtar jag verkligen till sommaren och sommarlov :)
Har såklart varit på tävling i helgen också, Östersund i lördags med Kerstin bara, Calippo fick stanna hemma för det är ju uselt underlag där. Kerstin o jag var med i Div1 laget som vann, kors i taket.. Duktiga fiickor :D Sen vann vi även LA:n.  Hur lätt som helst för henne. Men jag tänker då inte rida nån mer LB än i laget, helt värdelöst på henne. Det är alldeles för enkelt för henne..
Var på Leif träning igår med Selma också, det gick sådär. Testade ett nytt bett som inte funkade helt men jag måste väl rida lite mer på det för att känna ordentligt.. Hoppas att hon går bra till helgen i Högbo iaf :) Vi kom iaf hem typ kvart i tolv, och såklart när jag inte får sova tillräckligt många timmar får jag huvudvärk. Är så less på det nu! Måste kolla upp det, har fasiken det var och varannan dag nu! USCH!
Nu ska jag till stallet en sväng sen till mina systrar :)  Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0