umeå

Varit i Umeå i helgen med Kerstin. Hon skötte sig bra. Dubbelnolla i LA. Rev ett i MsvB sen på söndagen i MsvA rev vi två men men, hennes första 1.20 så det var väl okej. Hon hoppade verkligen super men rev ut i två kombinationer, har ju alltid haft lite problem med dem. Men vi ska träna på det. :) 

Kung att Alexander Rybak vann iaf :D Han var lätt bäst. Ungefär alla andra sög.

Imorgon är det ju som sagt matte NP del 2  :/ Tror inte det kommer att gå bra, men men ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker..  Knappast till MVG iaf..
Annars är jag iinte så less på skolan längre, eller jo det är jag men nu när det börjar bli sommar är det mycket lättare att pallra sig upp till skoan, man blir så mycket gladare :) Usch det var inte länge sedan vi var i Stockholm i nian och det är liksom ett år sedan, det saknar jag faktiskt, och min gamla klass lite. Vi hade rätt skoj faktiskt :) Men men, life goes on!
Nu ska jag ta o plugga lite Matte så det kanske kan gå lite bra. Haha!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0