fredag

Nu är det inte långt kvar tills skolan slytar och det blir sommarlov.. Det längtar jag till kan jag lova.. Lite bra väder skulle ju sitta fint också :) Nästa helg äre ju träslaget, det blir jäkligt roligt, tror jag. Hahah..
Har inga tävlingar på länge heller. 14 juni blir nästa med Kerstin o Calippo..
Ikväll är jag barnvakt åt Albin, förhoppningsvis är han snäll så att allt går bra..
Har inte skrivit på länge dels för att jag inte haft tid och för att jag inte har något spännande att berätta.
Har sett Nationella proven i både engelska o matte. Engelskan blev ett G, inte bra inte.. Fick då VG på läs o hör som jag egentligen tycker är svårast så hade jag lagt ner lite energi på framför allt det muntliga hade det nog blivit ett VG. Lätt att vara efterklok men det är jäkligt surt när det blir sådär, aja.. Är ju inte så duktig i engelska så det var väl skit samma.
Matten var det två poäng från MVG, det är verkligen as surt! Fy fan vad less jag blir när det är sådär. Jag är ju inte direkt nå läshuvud men hade ju ändå tyckt att jag kunde få MVG i matte, lär det knappast bli nu..

Nåt som är mindre roligt är att Selma ska till ATG kliniken på måndag. Hennes sena på högerfram är inte bra.. Får hoppas att det redan läkt av sig självt som det brukar göra annars lär det bli lång vila.. Av mina erfarenheter från ATG så hittar de alltid något problem när man är där så de ändå måste vila.. Känns som att jag vill ha en häst på vila! Inte direkt.
Är en tjej som ska komma o kolla på Calippo.. Usch, vill inte att han ska säljas bort, han som är den roligast att rida.. Känns väldigt tråkigt eftersom vi gjort allt själva med honom, och nu när han är kvalad till ungponny Sm också.. Men men,  kan ju inte ha kvar honom, hoppas bara att han får komma till en tjej som kan ta han upp i klasserna eftersom han har den kapaciteten. 

Nä nu ska jag ta hand om Albin sen blir det Ben & Jerrys och kanske lite chips o dipp till One tree hill. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0