Selmis

Nu sitter jag hos Mia o Pär och är barnvakt åt Albin. Han somnade för en stund sedan så nu väntar jag på Ugly Betty och Desperate.
Har haft sovmorron igår, idag och ska ha det imorn också, riktigt skönt att få sova ut lite. Nästa vecka har jag APU med Mia i två veckor så det blir skönt att slippa pendla.

Selma var och tränade för Gaby i fredags, hon hoppade ganska bra, i början var hon lite jobbig men sedan hoppade hon supersprång som hon gör då och då.
Vi var och tävlade i Alsen i söndags och då fick hon gå en 1.10 och 1.20 för att avsluta säsongen lätt. I 1.10 var hon väldigt spänd och överhoppade lite. Det var en A/0:a så jag kunde inte rida så snabbt när hon var så spänd men vi kom trea iaf. I 1.20 var hon lite bättre och då vann vi vilket gjorde så vi vann Championatet för alla storhästar i mittsvenska distriktet. Det känns skoj eftersom det inte är några tävlingar som prioreterat speciellt mycket. Nu är iaf hennes tävlingar över för säsongen. Selma och Kerstin är absolut det bästa som har hänt mig! Vill inte ens tänka på när jag inte kan tävla dem längre..

På lördag blir det Kerstins sista tävling för i år, LA och MsvB ska hon få skutta runt, ska bli skoj..
Men nu ska jag kika på tv. Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0