6/10

Imorron bär det iväg mot Ljungby! Jag mamma, Elin och Sara. Kerstin åker ju såklart också men hon åker lastbil från Sundsvall. Än har jag inte hunnit blivit nervös, skönt! Nu är det mesta packat o klart. Gud vad jag hatar att packa o ännu mer packa upp :S Men det är ju ett tag tills jag behöver packa upp iaf!
Jag o Kerstin har ju blivit tvkändisar nu också. Haha. Ungefär det pinsammaste jag varit med om men det får vi bjuda på! Titta vettja!
http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/ostersund?videoId=1.1249689&selId=1.1066756&currPage=0

Jag o Lina hoppade Selma och Mimosa idag. Vi var väldigt ambitiösa o byggde en serie o ett S. Det var rätt svårt men tyckte att båda skötte sig bra! Selma blir lite flack ibland när hon tycker det är för svårt och jobbigt men det ska vi jobba bort i höst och vinter!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen o sedan ska jag packa klart så jag kan kolla på DHW ikväll ;)
Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0