Kerstin!

Tävling på kungsnäs med Kerstin idag. Hon gick en MsvB och tog o vann! Hon är helt underbar! Kan inte beskriva med ord hur roligt det är att hoppa henne.. Dressyrarbete kan vi skippa men hoppningen är magisk.. Har man inte upplevt den känslan när hon hoppar går det inte att beskriva.. All damp hon har glömmer man bort när man hoppat en par språng på henne! Nästa tävlingssäsong kan få gå långsamt för hon är den absolut roligaste häst jag haft.. O hon är nog den som lärt mig mest också! Vi kan då helt enkelt summera att hon är bäst!

Kvällen hos Daniel igår var rätt trevlig. Roligt att träffa Martina igen, man träffar henne inte allt för ofta nu när hon gör lumpen..

Imorgon äre inge skola för min del, det ska bli riktigt skönt med en sovmorgon! Jag o Lina ska ta o hoppa våra hästar, dom ska tävla på färsta nästa helg så det blir en genomkörare. Selma ska även bli klippt imorn. Hon har blivit lurvig som en björn. Det funkar ju när hon står i Mälgåsen och blir riden ute hela tiden men inte när det är tävlingar kvar, lite vårdad kan hon få se ut. Nu är det ett tag sen Selma tävlade så det ska bli riktigt roligt att få tävla henne igen. 1.20, 1.30 o 1.30 ska hon få skutta runt.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen o kika på film, blev inte så mycket sömn inatt så måste ta igen det nu! Hörshej!
   Kerstin   Calippo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0