Lov

Jaa, nu har jag minsann lov igen. Väldigt efterlängtat kan jag lova.. Tänk att man kan vara så himla skol le, eller det är väl inte grejen utan det värsta är att kliva upp på mornarna. Vädret har varit piss också så man är väl inte så himla inspererad men gnistan kommer väl tillbaka när man fått vilat upp sig hoppas jag!

Ska skriva en uppsats om historia på lovet, tre viktiga händelser sedan 1945. Jippie! Skoj.. Är det nån som känner att dom har tid över så säg till, bra betalt får ni! Nä men ska väl ta tag i det också, men känns så himla jobbigt innan man kommit igång och valt sig ett ämne..

Mia, Pär o Albin var här och hälsade på en sväng, Albin är väl världens goaste! Aja men så råkar Mia nämna att hon fått Camilla Läckbergs sista bok och jag blev helt salig så nu har jag och mamma varit dit o hämtat den.. Nu blir det läsning för fulla muggar! Kan inte bli bättre.

Imorn ska jag o Elin löshoppa Loppan, sen ska jag rida Kerstin o Selma en sväng. Selma ska även bli färdigklippt och duschad inför tävlingen i helgen.. Ska bli himla skoj. Ska ta mig tid o kika på Elins lilla kattunge som jag inte ens sett än och nu är den några veckor och förmodligen inte så där liten o söt som dom är från början. Men men en kattunge är alltid söt!

Nu funderar jag på att göra mig lite micropop o lägga mig o läsa lite. Sov från halv 8 till halv 10 så än är det inte natt för mig.. Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0