sm i ljungby

Nu har vi kommit hem från Ljungby. Vilket äventyr!
Kan vara bland det roligaste jag gjort i mitt liv! Och det är defenetivt den största ponnytävling jag varit på! Går inte med ord att beskriva. Har man inte varit där och upplevt det hela förstår man inte. Men med 50 B-ponnysar som gick SM istället för 5 som det brukar vara i klasserna hemma kan ni kanske förstå hur stort det var. Det var 61 C-ponnysar och 27 D-ponnysar..
Kerstin har skött sig så himla bra.
I uppvärmningsklassen var hon nolla. I omgång 1 hade vi ett nedslag ur en två kombination. Kerstin hade verkligen en dampdag på fredagen men men.
Omgång 2 på lördagen hade vi också ett nedslag ur en tre kombination men hon hoppade så braa! Kan vara bland det bästa hon hoppat faktiskt. Av 57 c-ponnysar som startade den klassen var det bara 7 nollor, så banorna var inte lätt!
Tyvärr gick vi inte till Final men jag är supernöjd med hennes insats.. Hade vi varit nolla i någon av omgångarna hade vi varit till final. Och jag kan nästan garantera att vi blivit placerad! Den som var sist placerad hade 13 fel på de tre omgångarna och det skulle inneburit att vi skulle ha haft minst 9 fel sista omgången för att inte blivit placerad o så mkt fel har Kerstin aldrig haft i någon klass så det är lite frustrerande! Men men, till nästa år ska vi träna så hon är i toppform!
Jag blev iaf 27a av 61st så jag får väl vara nöjd ändå :) Och det var många som tyckte att hon hoppade helt fantastiskt vilket hon gör så det var kul att folk la märke till henne bland alla super ponnysar :)
Gå in på Elins hemsida o läs mer där! http://www.icurrent.dinstudio.se/


Nu ska jag kolla på Hollywood fruar och käka Ben & Jerrys!
Hörshej!



Ska be Elin att skicka lite bilder som hon tog på SM..

Kommentarer
Postat av: Maria Molin

Grattis till en bra insatts under SM alex! BRa jobbat!

Nu vill jag se bilder:) hihi!

2009-10-13 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0