torsdag

Har precis suttit o läst massa bloggar, Kissie o Dessie o allihopa. Man blir så himla inspirerad! NOT! De är ganska ironiska och roande.  Men jag kände iaf att det var dags att skriva igen.. Jag kan faktiskt inte förstå hur man kan skriva blogg flera ggr om dagen, eller jo får man pengar för det så äre ju en sak. Men vilket liv, sitta framför datorn mestadels av dygnet.. Har man inget annat för sig skulle väl de funka kanske.

Kvällen har spenderats hos min syster med idol och godis. Det var smaskens. Hon bara växer och växer, snart är det ju faktiskt dags, eller ja drygt 6 veckor, tiden har bara runnit iväg. Men det ska bli skoj med en till bebis i familjen..

Imorgon är det bara en vecka till SM startar. Det känns som det var nyss som jag kvalade, men det är ju faktiskt några månader sedan nu. Än har jag inte blivit nervös men det lär ju komma garanterat. Fast jag brukar nästan aldrig vara nervös men detta lär nog vara ett undantag kan jag tro.. Tur att jag inte är nervös ofta, jag gillar inte den känslan riktigt. Men det går alltid över när jag kommer in på banan som tur är.. Oavsett hur det kommer att gå är jag nöjd att överhuvudtaget har kvalat mitt lilla yrväder. Det är lite trist att inte snygga Calippo får följa o visa upp sig men nu blir han ju förmodligen såld. Det blir nog jättebra för honom men jag kommer defenetivt sakna honom!
Imorgon kommer även Tv4 hit och skall göra reportage. Haha, jag på tv? Det går inte riktigt ihop, men men kan ju inte hända annat än att man skämmer ut sig.. Nädå det ska väl gå bra antar jag. De ville att jag skulle hoppa något språng så Kerstin får väl göra det, sen på lördag ska vi åka till Frösön så skall Tusse hjälpa mig med det sista inför SM.

Selma går verkligen jättebra nu.. Hon är lite trött i kroppen men på backen går hon super. Äntligen en häst som är normal att rida.. Det har dock bara tagit sisådär 2 och 1/2 år men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge. Haha.

Jag funderar faktiskt på att färga håret brunt, är så less på mitt blonda som är rött när det växer ut. Hur fult som helst.. Men om jag inte passar i brunt kommer jag få ångra mig bittert. Kommer sakna det blonda o det lär väl ta lång tid att få det blont igen men kanske värt ett försök. :)

Pers bror Johan hade tagit med nå körskortsgrejs till datorn så nu blire hårdplugg så jag kan skriva in mig o ta nå körkortnån gång. Iofs äre ju 4 månader tills jag fyller 18 men tiden går fort. Jag måste ju ha pengar också som jag inte har men får väl spara eller nåt! Haha.. 

Nu blire filmtajm! Hörshej! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0