händelserik vecka

Ja som sagt har jag haft fullt upp hela veckan med skola, hästar och lite annat. Jag är ingen riktigt trogen bloggare kan man väl säga.

Kerstin gick bra på träningen för Leif, såklart hade hon damp men det får man ju bortse ifrån eftersom hon jämt har det. Vi hoppade bana som tur var annars hade det kanske inte gått lika bra. Hon känns väldigt fin nu i hoppningen så jag hoppas att det håller i sig. 
Selma ska på träning imorn för Nina på tanne. Hon är superrolig att rida nu när hon funkar på bett o hackamore. 
Norma har jag inte hunnit ridit så mycket i veckan, det blev ett hopp pass sen är det Sofia som ridit henne. Men
hon är fin som vanligt. Galoppen behöver förbättras mer men vi jobbar på det. Tror att hon ska få gå LA på kungsnäs veckan efter SM. Höjden är nog inga problem utan det är lydnaden. Vi testade med martingal i onsdags och det funkade ju lite bättre så vi kör på det ett tag.
Dogge har gått lite varannan dag för att han ska orka och det har funkat bra men det är väldigt mycket jobb kvar på honom.
Det är ju SM för storhäst i Umeå nu i helgen. Jag är lite avis på alla som är där hade hoppats på att få rida jag också men när hon inte hade kvalat valde vi bort tävlingen. Nästa år ska hon minsann gå SM lilla Selmis.

Igår var jag på hockey sen var jag med lite folk. Det var en rätt rolig kväll.. Hände ju lite roliga saker som folk lär ångra, men så är det väl alltid.
Ikväll blir det filmkväll med Linn och Elin, det blir mys!
Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0