sjuk

Jag är fortfarande sjuk pch jag verkligen hatar det! Imorgon måste jag på skolan hur dåligt jag än mår. Insåg att nu är det bara tre veckor tills jag ska vara ledig en vecka, sen skola två veckor, lov en vecka, skola en vecka, APU två veckor. Förmodligen kommer hästterminen gå ganska fort. Det gillar jag skarpt!

I Fredags och Lördags var det Nina träning som det gick ganska bra på. Selma gick i fredags o Kerstin i lördags.
I fredags hoppade vi mycket i trav och lite lydnadshopning. Selma blev bättre och bättre så till slut gick hon bra. I lördags hoppade vi en lång serie och lite bana. Serier med Kerstininnebär alltid problem. Men hon löste det riktigt bra. Den ponnyn kan nog hoppa hur stort och högt som helst. Aldrig några problem med det. Fick besked att det ska bli en Marcusträning 26-27/9 som jag självfallet ska åka på. Har inte bestämt vilka hästar som ska få gå då men det visar sig..

Ikväll ska jag se Harry Potter och halvblodsprinsen med min kusin, det blir skoj. Men nu ska jag nog slappa framför tv:n en stund. Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0