Kerstin

Kerstin har verkligen varit superfin i helgen!
Msv B:n på lördag var hon dubbelnolla i och kom 4a.
Laget kom 2a idag och sedan kom hon 3a i Msv A:n.
Kan inte annat än säga att hon är på topp nu! Det är så himla roligt..
Hon konkurrerar ut ponnysar för flera hundra tusen kronor, när hon själv var gratis!
Det är helt sjukt.. Men det har ju som sagt varit kämpigt men absolut värt det.. Hur
roligt är det att få en klar ponny som gör allt o lite till själv!? Jo, skit kul, men jag kan
lova att det är så mycket roligare när allt jobb och slit som lagt ner lönar sig och man
får känna att man tagit fram en häst själv! Kerstin är absolut bäst för mig, nu låter jag
som en liten nördunge igen men jag är helt exhalterad över hur bra hon egentligen är.
Tänk om hon varit riden sedan hon var liten, hur bra hade hon varit då liksom?

Jag har kört transport själv också, halva vägen till Gävle och hem igen.. Kan ni tänka er?
Det kan faktiskt inte jag men det har gått riktigt bra (tror jag). Det är inte så svårt som
jag trott att det ska vara, fast jag har ju inte behövt typ backat och parkerart, kan tänka mig
att jag har en annan åsikt då.. Haha..

Min syster Pernilla fyller år idag, jag som inte kunnat varit hemma och gratta
henne, men jag får göra det imorgon.. GRATTIS PILLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0