SKÄRPNING!

Nu har jag varit ifrån bloggen aldelss för länge. Så upptagen är jag inte så att jag inte kan lägga ner nån minut och skriva i den.. Ska bli ändring på det nu!

Ja det har ju som hänt en hel del sedan sist..
Kerstin o jag var på kungsnäs o tävlade förra helgen.. Det blev en placering i LA:n, i Msv A:n gick Kerstin omkull och gjorde en kullerbytta över mig.. Som tur var gick det bra med både mig och Kerstin.. Det är så typiskt, hon var nolla fram till det hindret och hoppade super.. Men men vi får ta igen det i Högbo nu i helgen!
Laget som jag inte startade i pga vurpen kom iaf trea! :) Mycket bra gjort! Ser bra ut inför kommande omgångar som vi förhoppningsvis ska vara med i om det inte händer fler olyckor.

Körkortet är äntligen avklarat! Klarade det idag faktiskt.. Sikken lättnad måste jag säga..
Nä nu ska jag ta o kika på film. Vi hörs!

Världens bästa kerstin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0