Söndag

Nu var det söndag igen, veckorna går så himla fort ibland... Hoppas att de kan göra det till sommaren kommer sedan kan det få sakta ner igen. Troligt! Då kommer dom gå ännu fortare..

Idag har det varit Mejsans dop iaf, och det gick väl som väntat antar jag.. Hon var duktig och snäll.. Mycket gott fika fick man, det gillar jag!
Igår var jag på Boda Borg.. Så roligt vi hade. Jag älskar ju att leka, inte kan man tro att jag är 18 inte snarare 12. Haha!

Jag längtar till studiebidraget kommer så jag kan ta o köpa en ny mobil.. Min är helt tokig. Den gör precis som den vill och det är typ att göra ingenting.. Jag är så less på den. En dag var hela telefonen spegelvänd, det var ju lätt att läsa vad som stod. Ibland går den inte att ringa ifrån, den går inte att svara på, som sagt den är totalt värdelös!

Kerstin har haft en liten lugn vecka, inte gått alltför hårt. Jennie har ridit henne nån dag, vi har skrittat ut nån dag sen har hon bara gått lite lugnt. Det förtjänar hon! På onsdag ska vi förhoppningsvis åka till Nina och träna med laget, kan bli bra att hon får träna nån gång på gräs eftersom både Lag- SM om vi nu skulle komma dit och utomhus SM går på gräs. Hon kan ju inte ha skor, men vi har ridit och hoppat på gräs förr och är det torrt är det inge problem för henne.
Loppan börjar komma igång mer och mer, dock hingstigare än någonsin men det ger väl sig förhoppningsvis om ett tag. Vi hoppade första gången efter kastreringen och det gjorde han faktiskt riktigt bra.. Nu hoppas jag att han kan sluta vara så hingstig så han kanske kan få komma ut och tävla lite.. Han är ju så  himla rolig att rida!

Imorgon är jag ledig. Skönt.. Ska väl kanske skriva lite på naturkunskapen om kloning om jag har ork (förmodligen inte). Annars blir det bara ännu en slappdag.. 
Nä nu ska jag kika på tv! Hörs..  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför kan hon inte ha skor?

2010-04-19 @ 12:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0