skönt

Nu vart det tydligen sommar igen! Gud vad skönt väder det har varit idag.. Tänk om sommarens alla dagar hade varit som idag.. NICE!
På tisdag börjar skolan.. Inte speciellt sugen på att gå dit faktistkt, hade hellre fortsatt att jobba och tjänat pengar!
Men men det blir nog bra till slut..
Såklart har jag blivit sjuk IGEN, förkyld än en gång! Så typiskt att det ska komma när jag som minst vill ha det!
Sist var på SM:et när jag hade feber i drygt två veckor med 40 graders feber över SM:et! Så man vill ha det! Jag har sådan tur jag.. Men jag kan ju inte bli så sjuk igen, nu är det nog bara en vanlig förkylning (förhoppningsvis). Om inte, dör jag nog!

Det har inte blivit mycket ridning för min del nu på slutet.. Kerstin är ju fortfarande kvar på seminstation. Vi får se hur vi gör om jag sätter igång henne igen..

  

Selma i sthlm! Fin va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0