grått

Igår och idag har det varit grått och muligt här nere.. Inte speciellt roligt kanske men det är ju super varmt ändå.. Solen tar också bakom molnen fast dock inte lika mycket... Men men imorgon och några dagar framåt ser det ut att vara strålande så det får vi hoppas på!

Igår åkte vi in till Patong och åt middag på en svensk resturang, det avr riktigt gott.. Thaimaten är ju också super god, speciellt kyckling med sötsur sås som jag ätit typ varje dag! ;)
Till efterrätt blev det glass på svensens. Mums!! Vi gick även på den såkallade horgatan där, och det syntes.. Förstår inte hur man kan vilja köpa sex, aja, det finns det många som gör där!

Idag har vi legat vid poolen oh myst, vi åt i Kata.. När vi kom tillbaka vill Karon där vi bor gick jag och Pernilla och tog fotmassage... Det kommer jag nog att göra om, riktigt skönt var det!

Nä nu ska jag gå upp på rummet.. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0