hemlangtan

Nu ar det bara 4 dagar kvar.. Vi hoppas pa sol, har haft lite daligt med det nu i nagra dagar! Jag vill bli brunare!! Haha!
Har sett en hel del ackliga djur... Tusenfotingar, kackelackor, flygande skalbaggar, odlor, nan gron stor acklig odla, varldens storsta rattor, ja listan blir lang... Men det ar ju lite roligt ocksa, eller?
Vi at pa two chefs i forrgar och det var verkligen hur gott som helst, gott med lite vanlig mat i all thaimat, fast an ar jag inte less pa den... Men iaf, nar vi sitter dar och vantar pa maten blir en tjej pakord av en moppe.. Lite laskigt faktiskt.. Dom kor som galningar har!

Jag har lite hemlangtan faktiskt, hur man nu kan ha det har i varmen!? Men jag vill hem till det normala livet igen, och framforallt vill jag rida!! Ska bli underbart att komma hem till vardagen faktiskt!

Na nu ska jag ga upp pa hotellrummet, vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0