meja 1 år

Idag blev Meja 1 år! Storfia.. Min mammas mormor fyller också år idag, 92 år! Så det har varit fika hela dagen för min del! Gott!
Pernilla gör världens godaste tårta, har aldrig någonsin ätit en godare.. Vit chokladmoussé och hallonmoussé, så ni förstår ju hur god den är!

Ska snart åka till stan med Lina och sova hos henne.. Får passa på nu innan jag åker. Ska även hinna med en fika på paus med Linn och Michelle! Fika igen!? Blir nog bara nåt att dricka för min del.
Ska kliva upp i tid och gå på skolan pch plugga lite så jag inte behöver plugga ihjäl mig i jul, inte allt för kul kanske. Det är ju som sagt min sista dag på skolan imorgon denna termin.. På tisdag drar vi ner till Sthlm och på onsdag går flyget mot Thailand! Det ska bli hur skönt som helst! Bästa av allt är att jag inte behöver kliva upp och åka kvart över 6 bussen till stan på över en månad + att jag är ledig från skolan i över en månad. Kan inte alls bli bättre.

Jag jobbade både i fredags kväll och igår kväll, lite drygt men gött när man får pengarna :)

Nä nu ska jag göra mig iordning, vi hörs!



Lilla lilla Meja har blivit stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0