Årets första tävling

Jaa nu har vi varit på säsongens första tävling jag o Kerstin..
Hon skötte sig exemplariskt! Kom 5a i LA o 2a i Msv B! Slagen med 14 hundradelar, så typiskt mig.. Men men det får jag allt vara nöjd med.. Jag tycker definitivt inte att det var de bästa rundor jag hoppat på Kerstin, är inte riktigt i tävlinsskick tror jag med det var iaf hon som tur var. Hon har blivit så duktig o så mycket mer rutinerad nu! Nu behöver jag inte komma perfekt på alla hinder, kan ju vara både för och nackdelar med det. Kanske att jag börjar rider slarvigare när jag kan göra det men jag ser mest fördelar med det hela! Nu längtar jag tills de högre klasserna kommer, de är roligast att rida på henne!

Ikväll ska jag nog hoppa Skimra om jag inte måste plugga.. Snart är det dags för uppskrivning o körning! Usch, har nog aldrig varit så nervös inför ett prov. Har nog inte heller velat klarat ett prov så nycket som nu så håll tummarna för mig!

Nu tycker jag verkligen att den här satans kylan kan försvinna! Hur länge ska vi behöva stå ut med den..
Känns som att det måste bli varmare nu om inte snön skall behöva vara kvar till i juli! Dessa snömängder kommer nog att ta lång tid innan de smälter bort skulle jag tro! Men som sagt vi får hoppas att vi får en lika varm sommar som vi fått en kall vinter!
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0