Dagens dilemman

Hockey eller myskväll?
Blond eller brunett?

Ja det är inte lätt när det är svårt.. Ska man orka sminka sig och gå ner o kolla på hockeyn eller ska man sitta i soffan hela kvällen o svulla!? Svårt val! Brukar ju inte missa en enda match hemma men känner mig för seg ikväll så jag får se helt enkelt.. Och dessutom är det tävling imorn som jag måste vara utvilad till, ska nämligen jobba eftersom jag rider med Timrå i år så vi kommer att åka väldigt tidigt men det blir skoj.
Funderar på om man ska gå på krogen imorn eller inte!? Är det värt det? Är ju isf i Bräcke.. Haha...
Men jag ska väl kanske passa på att gå för nu börjar tävlingarna och då blir det inge sena kvällar inte, är en seriös ryttare!

Mitt andra problem är att jag måste färga håret som jag hatar! Det kliar och stinker nåt så för jävligt men det måste göras om jag inte vill att halva mitt håt ska vara rött och den andra halvan blont.. Nej tack!
Ska jag våga mig på att bli brunett eller ska jag vara tråkig o vara blond as usual!? Åh, tänk om någon kunde bestämma åt mig. Tänk om jag inte alls passar i brunt då är det inte så roligt.. Men just nu lutar det nog åt det bruna. Det går ju alltid att färga om. Jag får väl ha lite oranget, grönt eller vad de nu blir för att få tillbaka det blonda men den risken får man kanske ta. Är så himla less på mitt hår nu så nåt måste förrändras, kanske skulle klippa mig också. Aja jag får spekulera vidare i det där men nu ska jag iaf plugga körkort.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0