Helg

Idag är jag ledig, skönt! Har ju blivit toksjuk! Har feber, är snorig, har ont i huvuduet, i öronen och ont i hela kroppen! Inte alls kul! Hatar verkligen att vara förkyld men men käkar massa tabletter så förhoppningsvis går det över..
Ska ha körlektion idag också, hur ska jag orka!? Men jag måste helt enkelt pallra mig dit!

Helgen blir lugn för min del, skulle gissa på att den kommer att spenderas i sängen! Kan vara lika så bra det!
Lite plugg ska det nog hinnas med också.. Kanske! Haha!

Klarade ju uppskrivningen i tisdags, gud så skönt när det stod att jag klarat det! Har nog aldrig varit så nervös någon gång tidigare som när jag skulle trycka på rätta.. Förstår verkligen de som inte vill tävla för att de blir nervösa. Nervositet är ingen härlig känsla alls! Men det var väldigt skönt när det stod att jag klarat det iaf!

 
Förstår inte riktigt hur Kerstin tar sig över hindrena på 1.20, hon har inte direkt den bästa tekniken men hon
tar sig över och bra gör hon det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0