Ny vecka

Ja nu är det ännu en ny vecka.. Helgerna går alldeless för fort! Tänk om det iaf var tre dagars helg, det skulle göra mycket.. Men men.
Helgen har varit lugn och skön! Ätit massa gott o bara slappat! Igår var jag ute hela dagen med Mia, Pär, Albin och Rex. Det var mysigt. Först var vi allihopa på isen sedan tog jag o Pär en sväng på skotrarna! Fasiken vad skoj det är.. Skulle vilja ha en skoter, eller två kanske! Dock körde jag in i ett träd för jag tyckte att jag var något proffs eller så o skulle inte vara sämre än Pär så jag köprde lika fort som honom på en lite och större skoter än honom och den ville liksom inte svänga när jag ville.. Som tur var gick det bra med både mig och skotern, tror jag!

Kerstin hoppade igår också, det gick sådär, känns att hon inte har så många höga språngi kroppen. Tur att det är ett tag till MsvA. Eller ja inte jättelänge men en par veckor iaf, så vi hinner få de sprången i henne för då hoppar hon helt fantastiskt.

Nä nu ska jag gå o ha spanska! Kuuul! Not.. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0