onsdag

Nu är det länge sedan igen.. Har inte riktigt tid med datorn nu! Pluggar körkort för fullt och sedan är det ju skola.. Hästarna tar ju sin lilla tid också! Håller på att bli förkyld, inte det roligaste, hatar verkligen att vara sjuk.. Men men då har jag ju haft min förrkylning den här våren!

Snart drar tävlingarna igång igen.. Det ska bli skönt att ha något att se fram emot på helgerna tycker jag! Veckorna går så himla mycket fortare då, kan ju dels bero på att det blir vår. Den 20e är det tävling i Timrå med Kerstin, hon ska få gå LA o MsvB.. Lite mjukstart inför säsongen. Hon ska få gå höga klasser i år, hon ska inte behöva gå de lägre klasserna. Känns inte som att hon är någt att spara på.. Hon är så pass gammal o ska bli fölmärr när hon pensioneras... Sen är hon inge rolig att rida LA och lägre på heller, hon hoppar inte alls då, hon går som allra bäst när det är högt och svårt. Tänk om alla kunde få den känslan man får när hon går som allra bäst, det är häftigt kan jag säga..
Nu ska jag iaf åka o tukta Skimra en stund.. Hon ska få vara med på hopplektionen idag. Hon tycker det är så himla roligt men hon är rätt dum med barnen och kastar av dom.. Kanske hon gör med mig idag också! Hope not!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0