7/1

Idag vaknade jag klockan 12! Usch, brukar fan aldrig sova så länge.. Typiskt att man ska börja göra det nu när skolan snart börjar. Men men det är väl såklart att det är nu om nån gång...

Jag red Kerstin idag som jag inte gjort på typ tre veckor eftersom hon stått hos Elin. Och dessutom red jag på bett som jag inte gjort sedan vi tävlade sist.. Det var skoj. Hon gick ganska bra. Såklart pigg men det är hon alltid. Men det var riktigt skönt att känna att hon funkar på backen fortfarande, har ju inte gått så bra med det på hack. Det är inte riktigt hennes grej. Ett litet problem är att hon fortfarande har svårt att svänga höger i galopp men men det lär vi få leva med helt enkelt..

Eftersom det inte är nå Paradise så blire ännu mer Grey´s :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0