en vecka

Idag är det bara en vecka kvar tills jag fyller 18! Det lär ju bli hur roligt som helst, som jag har längtat. Tiden har gått väldigt fort, nyss var det två månader kvar och inte allför länge sedan var det ett år.. Efter jag fyllt år tycker jag att tiden kan få stanna upp lite, att våren och sommaren 2010 blir lång! Alla säger att ju äldre man blir ju fortare går tiden, hur kommer då det här sluta, att jag är 50 om inte allt för länge eller vadå? Usch, skrämmande tanke, 50 år, då har ju nästan hela livet gått.. Eller nä, men mycket av ens liv med familj o så.. Aja det är ju ändå dock några år kvar till dess som tur är.

Imorgon ska jag in och göra nån riskutbildning, ett måste till körkortet sen på måndag blir det halkbanan och stadskörning.. Det ska bli riktigt roligt... Då kan det väl inte vara så mycket kvar innan man kan göra uppkörningen!? Jag får helt enkelt ut o tokköra nu ett tag. Problemet är teorin, kan ju vara något av det tråkigaste jag varit med om.. Önskar att jag började tidigare med den.. Känns som att den behöver något längre på sig.. Önskar att jag bara hade det där körkortet NU! Men va fasiken det finns ju många som inte alls är lika smart som mig som klarar det utan problem, då borde det väl inte vara så svårt för ett läshuvud som mig!? HAHA..
Nä jag ska iaf plugga på som tusan nu!

Längtar fortfarande till träningen i helgen, trots att det är Kerstin som ska få gå båda dagarna.. Haha undra vad Marcus kommer att tycka om henne, eller kanske om mig... Men men det får jag väl ta, hon är ju jäkligt grym o hoppa, o hon har faktiskt gått SM så jag ska väl skita i vad alla andra tycker.. Jag vet vad hon går för hur dampig hon än är.. Hon är ändå den häst som lärt mig mest.

Nä nu ska jag kika på tv.. Hööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0